Souboj titn Prask ltaky 2015

| Autor: Marek Skpala - Winoga | Rubrika: Akce | Vydno dne: 24. 5. 2015 |

Kdyby toto nebyl serizn lnek o 6. ronku Prask ltaky, nbr jedna ze strnek americkho komiksu, namaloval by jist mal skupinu superhrdin, kte se spolu potkaj. Kad znich by ml pitom jin schopnosti. Jeden by byl nenpadn gnius, jin by ml dlouh nohy a dokzal by rychle bhat, dal by byl ml na sob destky pstroj, kter by mu pomhaly svkonem a orientac.
Jedn se vak o zprvu psanou psmeny a vystupuj vnich skuten lid, kte se vak vjednom smru vtinov spolenosti skuten vymykaj. Jejich zlibou je hromadn doprava a um se vn vborn orientovat.
Duben vytvoil tak krsn den, e jsem se a strachoval, e se menina pihlench zvodnk pjde koupat do Vltavy a vtina prochzet Prokopskm dolm, ale oni mne nezklamali, dorazili, a to v tak znanm potu, e vytvoili nov rekord Ltaky.
Na start se tak mezi ostlen borce a veterny minulch ronk Ltaky postavili i pln novci, kte, jak se zhy uke, byli taky zatracen dob. Druh rekord Ltaky stanovil tylet chlapec s pezdvkou Bodyguard, kter se stal nejmladm astnkem.
Je odstartovno, vech 49 zvodnk vyrazilo do ulic velk Prahy, aby se po ti (krtk) hodiny pokusili nepetrit pestupovat a mnit dopravn prostedky.
Dv z bonusovch zastvek, za jejich dosaen sklid zvodnk o 20 bod vce, byly vyloen jednoduch, lpe eeno nabzely se. Byla to nov stanice metra Nemocnice Motol a skoro nov eleznin zastvka Praha Podbaba.
Veer se bl a ruika se neprosn posuv k sedm hodin. Zvodnci se postupn vrac do cle a odevzdvaj bloky. Ne vak vichni, hodn jich dobh pozdji a vsledek je zamrz, nebo s kadou minutou jsou jim strhvny trestn body. Nakonec ale nikdo nezemel na trati, vichni se vrtili. Smutn Jumper mi pedal bloek a 14 minut po sedm a tch 140 bod mu bude opravdu chybt.
Tlenn tm organiztor se rozeel, aby sout v tichu svch domov vyhodnotil. Vsledky jsou vyhleny na druh den na Masarykov ndra. Vtzem se stal velmi zkuen a talentovan Matej, kter dokzal ulovit 304 bod. Za nm losk vtz Martin S. a na tetm mst dlouholet a spn zvodnk Honza.
Matej dokzal bhem soute jet 3 osobnmi vlaky a jednm rychlkem. K tomu pidal i jeden pvoz a 3 bonusov zastvky. Dohromady tedy vten koktejl, kter byl vstupenkou k stupm vtz. Mistrovskm kouskem byla cesta z Masarykova ndra na stanici Praha-Bubny a odtud p pesun na holeovickou zastvku a dalm vlakem na bonusovou Podbabu. Jen za tento majstrtyk zskal 43 bod!
Pokud bych ml krom ji zmnnch t zvodnk zminit nkoho dalho, byl by to tm Lik, kter byl opt vten pipraven, pan Pain, kter nesbr bonusovky, ale je profesorem tramvaj a dokzal nejvcekrt pestoupit a pak novci Kem a Jakluk, kte v kln s pebornky vce ne obstli.
V zvru se sklnm ped vemi zvodnky Prask ltaky a dkuji jim. Oni pedvd vten vkony a nm organiztorm ukazuj, e vechna ta pprava a probdn hodiny stly za to a e mme vytrvat.

Tm se na startu 7. ronku. Winoga


Vsledky

S.. Souet Pezdvka Poad
10 304 Matej 1.
70 284 Martin S. 2.
12 280 Honza 3.
27 269 Kem 4.
77 257 Vitalij 5.
19 253 Pain 6.
67 251 Jakluk 7.
16 248 Lici 8.
75 245 Tom 9.
127 233 Krytof 10. - 11.
56 232 Krys Smr 10. - 11.
15 231 Pew Pew 12. - 14.
74 31 Klobsa d.s. 12. - 14.
82 231 Martin 12. - 14.
126 226 Sid 15.
63 220 Mrty 16.
9 212 OMH Jra 17.
4 209 Kuba8 18. - 19.
72 209 Milan P. 18. - 19.
18 208 Vilouch 20.
49 206 Eso 21.
60 205 Tom Veselka 22.
62 190 Bteam 23.
29 185 Martin99 24.
14 177 Steffi 25.
28 176 Domno 26.
123 167 Pebral 27.
1 159 Wiki 28. - 31.
2 159 Mailo 28. - 31.
3 159 Sarrie 28. - 31.
61 159 R-Team 28. - 31.
20 158 Kubaf 32.
23 157 Black Magic 33.
59 153 Psimila 34.
58 147 Ajfel 35.
71 146 TrainManiac471 36.
57 143 Grepfrujt 37.
17 139 Lenochod 38.
35 136 Mili 39.
6 129 Slavomr14 40.
33 118 ern Dradlo 41.
55 112 Zelnej Salt 42.
54 106 Veverka 43.
7 88 Semir 44.
8 85 Sandokan 45.
125 77 Karel a Bodyguard 46.
32 63 Matyvo 47.
52 61 Ramberg 48.
21 25 jumper 49.


Pozn. red: Omlouvme se astnkm, tenm i autorovi za opodn publikovn textu.

Foto: Menhart


BOHOUSEK.CZ (www.bohousek.cz.cz) - zpravodajsk a informan servis - Foglar a Rychl py
Adresa lnku: http://www.bohousek.cz/clanek-2015050009-souboj-titanu-prazske-litacky-2015.html