ČTK dnes vydala zajímavou zprávu, podle které dětští čtenáři ztrácejí zájem o tištěné časopisy, stále více je láká internet. "Mladí lidé o tištěná média, která jsou definovaná jenom tím, že jsou pro mladé, ztrácejí zájem. Pokles je u titulů, které do značné míry bez problémů nahrazuje internet," řekl ČTK šéfredaktor týdeníku Marketing&Media Daniel Köppl. "Myslím, že krize tenhle krok urychlila," míní. Koncem letošního roku totiž přestanou vycházet časopisy Popcorn a Top Dívky, které vydávala firma Axel Springer.
* Bohouška připravuje redakce ve složení: Milan Lebeda - Alpín (vedoucí), Petr Molka - Best (webmaster), Tomáš Hromádka - Krizmen (redaktor). Bohoušek je připravován ve spolupráci s Pražskou pobočkou SPJF.
* Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Bohouška publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
* Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
* Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.
* Zprávy, příspěvky a žádosti můžete poslat na
.