Komentáře
ke článku: ČR0 1 - Radiožurnál: Tomáš Vorel má souhlas od Foglara na natočení Stínadel ze dne 30.05.2009, autor článku: Tomáš Hromádka - Krizmen
Přidat nový komentář
Komentář ze dne: 02.06.2009 13:20:28 Reagovat
Autor: - Otas (burianek.ota@seznam.cz)
Titulek: A co takhle využít digitálních herců
- strašně rád bych se dožil chvíle, kdy někdo natočí všechny tři díly Rychlých Šípů tak, aby to mělo přesně tu Foglarovskou atmosféru. Pořád někde čtu, že to nejde hlavně kvůli hercům, protože dnešní kluci opravdu nevypadají jako dřív, to je fakt. Ale proč by to nešlo udělat s digitálními herci? Ti by určitě mohli vypadat dost věrně, třeba tak, jak je namaloval Fišer.
Pak už jenom dobře vybrat hlasy na věrný dabink a je to. Ostatně i celá řada příběhů by stála za zfilmování. Držím palce a věřím, že se to povede.
Komentář ze dne: 02.06.2009 13:30:56 Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: Re: Filmové zpracování
Jeden můj kolega vážně uvažuje o natočení díla Chata v Jezerní kotlině. Nebude to asi přímo ono, jen tím inspirované, ale uvědomuje si, že pokud nenatočí přesně to, co Foglar napsal, bude foglaristy (a mnou) po právu vypískán. Bohužel, termín realizace je v nedohlednu...
Komentář ze dne: 02.06.2009 13:38:38 Reagovat
Autor: - Otas (burianek.ota@seznam.cz)
Titulek: filmové zpracování RŠ
je to asi 2 roky, co jsem to nevydržel a pro vlastní potěšení a také svých nejbližších přátel jsem propojil mluvené slovo pánů Fouska a Šimka (vyšlo na kazetách) s obrázky kreslených příběhů. Dokonce jsem poslal na ukázku výsledek panu Fouskovi. Jeho syn byl z výsledku docela nadšený. Chci tím jenom říct, že kouzlo a charisma původních kreseb musí být nějakým způsobem do filmu přeneseno, jinak to bude paskvil a hrůza. Proto jako nejvěrnější vidím možnost udělat to virtuálně. Dnešní možnosti to již dovolují. To jsem si jistý. Stačí skouknout nejnovější filmy nebo počítačové hry.
Komentář ze dne: 02.06.2009 14:46:59 Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: virtuální podoba RŠ
Pane kolego, na virtuální Rychlošípáky bych se nedíval ani televizi. A že chybí vhodní kluci?
Potkávám je každý den.
Komentář ze dne: 02.06.2009 15:40:39 Reagovat
Autor: - Otas (burianek.ota@seznam.cz)
Titulek: virtuální podoba RŠ
jasně, nevnucuju nic, pokud je to tak jak říkáte, a kolem jich plno chodí, tak nechápu ty nářky jiných kolegů režisérů..
já na to jen reaguju a hledám řešení - a za sebe říkám, mě by to nevadilo - fakt jsem viděl dost digitálních postav, u kterých je už dost problém rozlišit, zda jsou opravdoví, nebo virtuální. Možná, že jste je taky viděl a ani si to neuvědomil, ale nechci Vás podceňovat.
Komentář ze dne: 02.06.2009 16:13:42 Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: OK, rozumím
nechtěl jsem, aby to vyznělo nějak negativně. Myslím, že jsem nikdy určitě to, o čem píšete, neviděl, docela mě zajímá, jak to může vypadat. Ale že by mě nějak lákalo to použít u klukovských příběhů... je to jinak. Rejža, který by natočil něco foglarovského, by byl nějakým způsobem zaškatulkovaný, a do toho málokterý, resp. žádný, jít nechce. Tohle je totiž mimořádně pikantní sféra, to není jako točit štípání bambusu v Postýlkách :-)
Komentář ze dne: 03.06.2009 08:21:23 Reagovat
Autor: - Ota (burianek.ota@seznam.cz)
Titulek: RŠ
taky souhlasím, že to nebude jednoduchý a chce to dost odvahy. Jinak je to už dost dlouho, co jsem viděl film Final Fantasy, pravda, ještě to nebylo ono, ale od té doby uplynulo dost času. Nedávno mi synátoři ukazovali nějakou počítačovou hru, kde vše vypadalo opravdu nádherně, kdybych nevěděl, že je to hra, koukám na film. Takže jsem ovlivněn tímto. No, snad to někdo vyřeší za nás a najde odvahu se do toho pustit. Moc mě zajímá, jak dopadne záměr natočit další čistě český komixový fenomén - Kruanovu cestu. Může to být stejně tak bomba jako úplněj paskvil a propadák. Uvidíme.
Komentář ze dne: 03.06.2009 11:03:06 Reagovat
Autor: - PetrV (@)
Titulek: Díky
za komentář, konečně jsem si uvědomil, proč nikdo nechce točit foglarovky. Protože jsou scénáristi a rejžové a producenti zbabělci. Vědí, že konzumenti těchto děl jsou velmi nároční, takže se nechtějí blamovat, nechtějí být vypískáni. Obávají se neúspěchu jak čert kříže. Proč by to dělali? K živobytí jim přece stačí, když budou i nadále točit stejné průjmy jako doposud a pak o nich vést dlouhatánské plky.
Na druhou stranu - co je takový film (s vymyšleným dějem) proti opravdovým zážitkům... Kdo nepoznal, nerozumí.
Přidat nový komentář
Zobrazit článek ČR0 1 - Radiožurnál: Tomáš Vorel má souhlas od Foglara na natočení Stínadel
|